sobota, 6 czerwca 2015

Szczeciński Meeting Kpopowy

6 czerwca o 10.30 (względnie 11.00) na Wałach Chrobrego odbył się Szczeciński Meeting –popowy. Nie do końca przekonana o słuszności planu organizatorka (czyt. Ja) wraz z pomocą innych otworzyła spotkanie. Usiadłyśmy w kółku w cieniu, zaczęłyśmy powolne przygotowania plakietek, chodź nie spotkało się to ze zbytnim zainteresowaniem :C Następnie kolejno się przedstawiałyśmy i opisałyśmy w skrócie życie kpopowe. Tak jak przewidywałam, bias lista pozwoliła innym przyuważyć ludzi o podobnym guście (H5 Ada ♥). Większość, chodź oczywiście nie wszyscy są fanami EXO i BTS. Dlatego wcześniej śmiałam się, że to zjazd ARMYs i EXO-L. Gdy zbliżała się 12.00 zrobiliśmy wspólne zdjęcie grupowe (chodź i tak nie ma wszystkich). Po zdjęciu zaczęłyśmy Ugly Dance, ale nawet nie skończyłyśmy, bo zostałyśmy zaciągnięte na Europejskie Dni Pomorza Szczecin 2015, a ośmielone wspólnym towarzystwem nie omieszkałyśmy śpiewać i wariować, za co pochwalił nas prowadzący (?), chodż na 100% nie zdwał sobie sprawy, że to nie z powodu parady jesteśmy takie szczęśliwe. Później wróciłyśmy na naszą miejscówkę i powitałyśmy nowo przybyłe. Nie zapomniałam poprowadzić mojej małej niespodzianki, czyli Pepero (Mikado) Game, które zresztą razem z Milką wygrałyśmy. Nieodłączną częścią było oczywiście wspólne śpiewanie i tańczenie, czego dowodem jest Chok Chok Dance ver. Szczecińskie kpoperki (https://youtu.be/3ejctVdB5IM ). Głodne, zmęczone i pragnące chłodu wybrałyśmy się do centrum handlowego Galaxy na obiad. Już w zmniejszonym składzie poszłyśmy do sklepu Yatty, a potem na plac, posiedzieć w cieniu. Zrobiłyśmy sobie kpopowe kalambury. W okolicach 17.00 już finalnie się rozstałyśmy. Mam nadzieję, że pomimo prowizorki, jesteście tak samo zadowolone ze spotkania, jak ja. A w wakacje to powtarzamy!

 P.S. SME siedzi po nocach i szuka na czym by tu zarobić. Przynajmniej nie kazali mi usunąć. :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz