piątek, 10 lipca 2015

Anjong ma Bae :)

Życie nie zawsze daje nam to czego chcemy, chyba, że dwie osoby cenią się tak bardzo, że cokolwiek by się nie działo, zrobią co druga osoba by chciała. Tak, moim zdaniem życie, to połączenie decyzji wszystkich ludzi na świecie. Coś o podobnym temacie pisałam na rozprawce maturalnej. 
Czemu to pisze? Bo mam dzisiaj dość parszywy emocjonalnie dzień, ale jakiś czas temu Milka pokazała jak bardzo pragnie bym kontynuowała BaekYeol'a. Także oświadczam, że prace nad nim trwają. Mam teraz prace jeden na jeden, ale te dni wolne, nie są na tyle wolne bym mogła usiąść i coś napisać, więc pisze w pracy. Ale ćśśś, wy nic nie wiecie. Można to wywnioskować, że płacą mi za pisanie xd Ale mam trochę za dużo pomysłów. I dużo do nadrobienia. 
Chciałabym się z Wami podzielić wspaniałą informacją, że zdałam maturkę, złożyłam papiery i myślę, że jak tylko doślę zdjęcia to będę przyjęta na mój ukochany kierunek. A wtedy, po jakimś czasie już nauki, myślę, że zacznę pisać trochę bardziej tajemniczo, zawile i będzie więcej zagadek. No wiecie, kryminologia, socjologia, Elementy psychologii społecznej oraz Metody efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych ogromnie zmieni mój sposób pisania :P OBY. Heheszki. 

HALO HALO POTRZEBNA MI BETA!

ARMY - Urocza Przedstawicielka Mistrzów Ceremonii dla Młodzieży 
#‎ARMY2ndANNIVERSARRY‬

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz