poniedziałek, 27 lipca 2015

BaekYeol cz.6 (UWAGA: YAOI)



Krótko i treściwie, takie nadrobienie zaległości. Ale właśnie pracuje nad kolejną częścią, która mam nadzieje, zmrozi wam krew w żyłach.


10.07. 2015 r.
Za dużo tego. Dobra, zacznę od tego dlaczego miałem tyle czasu przerwy. Byliśmy zajęci promowaniem, ćwiczeniami i innymi takimi. Zgubiłem dziennik, potem okazało się, że to Sehun go zabrał i… SPALIŁ! Rozumiesz to? Bo ja nie. Spalić czyjąś rzecz… Jako odkupienie dał mi ten pamiętnik. Przynajmniej ma kłódkę.

07.03
EXOluXion w Seoulu dzień 1
08.03
Konferencja prasowa, EXOluXion w Seoulu dzień 2
12.03
Chanyeol na Konferencji "Jangsu Shop"
13.03
EXOluxion w SeouluDzień 3
14.03
EXOluXion w Seoulu Dzień 4
15.03
EXOluXion w Seoulu dzień 5
20.03
Lot na Tajwan
21.03
SMTOWN LIVE World Tour IV w Xinzhu (Tajwan)


26.03
Konferencja "Jangsu Shop"
28.03
Music Bank w Hanoi
30.03
Call Me Baby MV !
30.03
Konferencja z okazji EXODUS (z laleczkami z papieru)
05.03
First Win w Inkigayo
06.04
Naver Music Special EXO CAST
07.04
KBS Sukira Kiss The Radio
08.04
Fansign w Pekinie
08.04
Second Win w MBC Show Champion
10.04
MBC Sunny's FM Date, KBS Music Bank Konfernecja
13.04
SBS Power FM Cultwo Show
14.04
Fansign na Jeju
16.04
Lot do Tokyo
17-19.04
Japan Fanmeeting
07.05
Lot Tao do Los Angeles
15.05
Yonsei Annual School Festival, Ja i Chan w The Return of Superman
23.05
I love You Korea 2015 Dream Concert
24.05
Lotte Duty Free 2015 Family Concert
27.05
Detective Monkey
30.05
EXOluXion w Szanghaju Dzień 1
31.05
EXOluXion w Szanghaju Dzień 2
01.06
16th Win z Call me baby
02.06
Love Me Right MV
02.06
Lot Tao do Pekinu
03.06
Konfernecja Tao "Almighty Team"
04.06
Lot Tao z Pekinu do Szanghaju
06.06
Lot Tao do Los Angeles
09.06
Nagrania do programu "Yoo Hee Yeol's Sketch book"
11.06
Lot do Taipei
12.06
Występ w Music Bank
13.06
3th Win w Music Core (LMR)
13.06
EXOluXion w Taipei Dzień 2
16.06
Mecz Baseballowy Hanwa Eagles
17.06
5th Win z LMR
18.06
6th Win Mnet Countdown LMR
19.06
Lot do Bangkoku
21.06
EXOluXio w Bangkoku Dzień 2
25.06
Lot Chanyeola do Brunei
30.06
Chanyeol u przyjaciela Kim Kiyoon'a w Brunei (Nagrywanie Law of the Jungle)
01.07
Powrót Chana z Brunei
02.07
Inst Channiego: "Gotowy do wyjści"
03.07
Foto do okładki magazynu Ceci. Komentarz Byun Yohan : "Fajne kolana"
03.07
Inst Channiego: "Jak EXO zakłada buty" Ja : "Naucz mnie… Czy to jest odwracanie. Jak to się robi?"
03.07
Inst : "Jeśli EXO-L za mną tęskną, muszę się pojawić! Oh, wiecie o tym, że ludzie nazywają EXO-L "Excel"? Czułem, że to zbyt nudne, wię wymyśliłem lepszą nazwe EXO-L -> EXO-L-ee -> EXO-Erie -> Erie, myślę Erie brzmi lepiej! Jak myślicie? Uroczo i ślicznie!To...Tylko.. pomysł... #RuszajmyErie!  Komentarze: 1. EXO-L, tęsknię za wami. Jestem naprawdę ciekaw czy u ws wszystko w porządku. Jadłyście już? Dzisiaj jest bardzo gorąco, ubierzcie wygodne ciuchy i wyjdzcie na zewnatrz. Tęsknię za wami EXO-L! Zjedzmy razem arbuza ubrani w letnie ciuchy!  2. EXO-L, tęsknie za wami. (po angielsku).   3. Już niedługo wakacje! Jak zamierzacie je spędzić?  4. Wiecie, że jeżli ludzie nie mają hobby lub wolnego czasu szybko popadają w depresję! Praca i nauka są ważne, ale nie zapominajcie odpocząć Zróbcie sobie przerwę i pobawcie ze mną!  5. Właśnie sprawdzałem swoje konto na Insta! ^^ Komantarze pojawiają się tak nagle więc szybko je czytam! Wy też za mną tęsknicie, prawda?   6. Witajcie, od teraz jestem Byun Erie, kkk jestem kurczątkiem? Kkk  7. Jestem Hyunnie, a wy Erie! Niech nasza przyjaźń trwa długo, długo! 8. Hyunnie, Myeonnie, Minnie, Innie, Yeollie, Dyonie, Laynie, Hunnie + Erie, jesteśmy Rangers >< Wspólnymi siłami chronimy świat.  9. Lubię odbywać koncerty, ale było by miło gdybyśmy mieli czas na rozmowe, przekąski i zabawę!  10. Nawiasem mówiąc, tęsknię za wami. Starajcie się unikac problemów z trawieniem i nie włączajcie klimatyzacji podczas snu! Dzisiaj także, bądźcie szczęśliwi.
03.07
M!Countdown występ
03.07
Wpisy Ceci Korea #KochamCieChanyeol #ZakochujeSięWOczachChanyeola
04.07
Lot do Tokyo na koncert SMTOWN, Sehun inst : kolacja z Baek, Suho, Chan, Sehun i Lay
05.07
SMTOWN Live World Tour IV w Tokio Dzień 1
05.07
Wpis inst Yesunga (Suju) ze mną "Duet…?!!!"
05.07
Wpis Siwona (Suju) o SMTOWN
05.07
Inst Channiego: "Wracaj Pikatchu"
06.07
Oficjalne usunięcie ze FB strony EXO-M


06.07
Inst z Chenem : "#Suprise" , "Uik!!!! #DźwiękWyrazuTwarzy"
07.07
Aktualizacja SPAO, Aktualizacja IVY CLUB (wszyscy)
07.07
Kontuzja D.O.
07.07
Inst Channiego: " Gdzie podziały się moje podwójne powieki…" "Piękne"
No i mamy dzisiaj. Idę spać, bo oczy już mi się zmykają.

14.07. 2015r.
JA. CHCĘ. WOLNE. TERAZ!



A na zachętę czytania kolejnej części, macie jej fragment. 


27.07. 2015 r.
Straszne jest to czego się dowiedziałem. Moje serce się kraj a dusza płacze. Ale od początku. Ręce strasznie mi się trzęsą. Wczoraj późnym popołudniem Lu Han w końcu mi odpisał. Powiedział, że musi się ze mną spotkać w bardzo ważnej sprawie. Powiedział, że będzie tylko jeden dzień i MUSI się ze mną spotkać, więc umówiliśmy się na dzisiaj w jednej z kawiarenek. Kazał mi możliwie jak najbardziej incognito. Powiedział, żebyśmy spotkali się w tamtej kawiarence, do której go zabrałem kilka miesięcy temu. Na chwilę przed umówioną godziną ubrałem się zwyczajnie a na głowę założyłem czapkę z daszkiem i okulary przeciwsłoneczne. Poszedłem do kawiarenki, jak zwykle była prawie pusta. Podszedłem do kasy i zamówiłem mrożoną herbatę, ponieważ słońce świeciło niemiłosiernie. Gdy dostałem papierowy kubek z herbatą, ekspedientka kazała mi przeczytać napis. Oprócz mojego imienia, była dopisana informacja „Czekam przed sklepem, ale nie witaj się ze mną, idź do parku, będę szedł za tobą. L.”


Czytajcie, komentujcie! A ja pisze dalej.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz